Netradiční Vánoce

20.02.2023

V listopadu mi moje host rodina oznámila, že na Vánoce odjíždí do Italie. Čas se pomalu blížil k vánočním prázdnin a moje host rodina mi našla "vánoční rodinku". Byl jsem trochu z děšen, že s touhle rodinou mám strávit Vánoce, protože jsem je viděl jen jednou v životě. Nastal den D 19.12 a já jsem si sbalil věci a odjel k mojí náhradní rodince. Ještě před příjezdem moje host mum vymyslela, že bude vtipné, když přivezeme chřest a řekneme, že to je tradiční český dar. Byla to celkem vtipná situace. První minuty byly velmi zvláštní, protože jsem je vůbec neznal, ale snažil jsem se trávit, co nejvíce času s nimi. První den byl zvláštní, ale začal jsem si to pomalu více a více užívat. Celý týden před Vánoci jsme neměli školu, takže jsme čas trávili doma nebo ve městě. Všechno jsme chystali k Vánocům. Jeden den jsme trhali holy, chodili jsme do gymu, ozdobili perníkovou chaloupku a těšili se na Vánoce. Já jsem šel dvakrát lyžovat s mými přáteli. Dozvěděl jsem se, že mají přijet na Vánoc i bratranci z Californie.  Postupem dnů jsem, ale zjišťovali, že to asi nebude možné, jelikož přišla vlna mrazů a runways se uzavřeli, takže jsme Vánoce strávili sami. 

Den Vánoc

Ráno 24. jsem se vzbudil okolo 8 ráno a už jsem měl zmeškaný hovor od mojí rodiny. Zavolal jsem jim zpět a oni už jen čekali na mě a začali večeři. Sledoval jsem je při večeři a rozbalování dárku, pak jsem se přepojil k mojí tetě, bylo to po prvé, kdy jsem je slyšel. Okolo 12 jsem se nasnídal, začal uklízet a dokončovat přípravy. Na večeři přišli host děda s babičkou a málem mě donutili rozbalit dárek, ale já jsem vydržel. Ráno 25. jsem byl velmi natěšený. Otevřel jsem si svojí christmas sock, pak jsme posnídali a rozbalili zbytek dárku. Na oběd jsme vyrazili k druhé babičce a dědovi. Večer jsme strávili spolu u filmu. 

Mezi svátky

Po Vánocích přijeli bratranci. Byli jsem spolu lyžovat, v gymu a vlezli jsme spolu do ledové řeky a byla sranda. Celkově jsem hodně lyžoval a měl srandu. Byl jsem velmi překvapen, že jsem nebyl homesick, asi protože jsem měl bohatý program.

Silvestr

Chtěl jsem naplánovat nějakou velkou party, ale v Oregonu to není tak velké, jak v Česku. Ráno jsme šli lyžovat. Po lyžování jsme šli k jednomu klukovi a hráli ping-pong a byli ve vířivce. Okolo 8 jsem jel domů a chtěl jsem ukázat, jak vypadá silvestr u nás. Museli jsem přejet do Washingtonu, abychom nakoupili pyrotechniku, protože v Oregonu je nelegální. Našli jsme velký obchod s pyrotechnikou, nakoupili jsem plno ohňostrojů a jeli zpět. Okolo 23 jsme všechno odpálili, všem se to líbilo. 

Po novém roce, jsem zase začal chodit do školy. Pak nastal den, kdy jsem se měl vrátit. Byl jsem trochu nesvůj, protože mi tahle rodina přirostla k srdci. Do dnešního dne se s nimi navštěvuji a máme krásný vztah.


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky