West coast trip

14.02.2023

Na začátku října se vydala naše inbound skupina na West coast tour. Byly to nejzajímavějších 10 dní mého života. Plné zážitku a objevování, ale i boje s nemocí. Ale pojďme pěkně od začátku. 

1. den 

První den jsem se všichni sjeli na letišti v Portlandu. Byl to velmi zvláštní pocit, jelikož jsem na tohle letiště přistával, měl jsem pocit, že se vracím domů po 2 měsících. tento pocit rychle vypršel poté, co jsem se přivítal s ostatními inboundy. Na letišti jsem zjistil, že se k nám připojuje i druhý distrikt. Před odbavením jsem dostali mikiny a přívěsky, abychom se neztratili, pak už jsem prošli letištní kontrol k našemu gatu.   


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky